Sunday 10 March 2013

- N . E . W -



Kenape susah sangat nak percaya lelaki , aini ? = hem jawapan untuk soalan ini rumit kayy ..act aku tak faham dengan lelaki . okaaaay aku memang tak pernah pon nak faham sifat lelaki nih . yang aku tahu lelaki semua nye sama . hem jangan marah dulu , aku cuma tak faham apa yang lelaki nak dari perempuan sebenarnye . usha couple kiri kanan kawan kawan aku . dengar macam manis je , tengok depan mata macam tak manis langsung kayy . mana batas batas hubungan tuh ? bukan nak bajet alim ke apa kat sini but makin banyak couple jenis nih makin tak percaya aku dengan lelaki . haih jujur aku cakap aku suka berkawan dengan lelaki tapi aku tak suka nak tunjuk friendly tuh sangat depan lelaki lelaki kat sekolah or dekat luar . dalam kelas aku memang tak berapa sangat nak melayan gila gila budak lelaki nih . penat penat . sampai budak laki kata aku sombong . sombong bertempat kayy . takkan lah setiap masa nak menggedik kot . err aku bukan jenis macam tu lahh ! geliiiiiii kayy . 

If aku minat "dia" , aku akan selalu cakap pasal dia for couples day . even kalau terserempak dengan dia pon aku usha suha jugak ahh . tapi .. satu je pelik aku . if orang yang aku minat dah start sedar perangai aku yang asyik usha usha dia , emmidiately aku akan jauhkan diri dari dia kayy . if dia pon betol betol minat aku , aku takkan tunjuk perangai " budak " aku dekat dia . aku akan biarkan dia kenal perangai sebenar aku . bukan senang nak dapat kepercayaan . ingat tuh :') sampai sekarang takde siape yang boleh bukak or lembutkan ahti aku supaya terima sesape <3 maaf tak berniat and tak berminat nak game sesape . 

# now , hem officially tengah mengenali someone ^ ^ comel sangat ayat yang dia pakai . dia caring , handsome , comel , kind tapi aku tak taruh harapan sangat . anything boleh jadi kan ? biar mase je yang tentukan ke mana kami :) berkawan pon boleh kan ? aku takot dia kecewa dengan sikap aku lepas nih <3 

- doakan kami , sayang :* -



No comments:

Post a Comment