Tuesday 12 March 2013

S.O.R.R.Y




# oppppssss hahaha tertunjuk gambar pakwe kesayangan pulak . tergodaaa tak ? harap suami kita macam ni nanti . sejuk mata memandang -,-'' ada ke lagi lelaki yang macam ni . nak sebijik macam ni jugak : / tak kira ! hahaha okayyy skip~ kalau dah jodoh terima dia seadanyaaa kan kan ? :* iloveyouu bakal hubby <3 

seriously tak tipu . rindu gila nak lepak dengan abang zamer :') okey aku cukup beria berlagak bagai nak mati akan join mana mana event belia lepas nih -,-'' padahal tak mampu nak join pon . yes you can call me bodoh . takot dengan bayang bayang sendiri ? yup , correct ! <3 err biasalah cuti nanti comfirm lah ada je event kan ? hem berat hati gilaaa nak join depa . ayat lebih tepat aku tak berniat pon nak join , opssss macam lah kami dijemput pulak kan . hem whatever .. yang pasti hidup macam ni macam bahagia . 24/3 nih picnic dengan ustaz handsome + kawan sekelas + 3 kelas lagi . hahaha sorry kekelingan siked : D okey seriously excited lebih nak lepak ramai ramai . sayangnyaaa terpisah dengan kawan gedik gedik kita : / mereka lain lain kelas . picnic dekat TB je mampu . and whats the hell with TB ? wuuuuaaaaaaarghhhhhh tempat yang aku paling takot nak jejak ! omg metalik ahh aku nanti . tak sanggup nyeeeee .... aku join jugak nanti dah kira pengorbanan kayy . tolonglah menangis baca kejujuran tulus dihati ni >.< haha 

- Pesanan aku untuk korang , sayang :') baca dan faham kayy -

kumpul kenangan tuh banyak banyak . nanti boleh kita kenang sampai mati aku tak perlukan kenangan sebanyak tuh . takot kenangan semua tuh jatuhkan aku balik cukup kenangan terindah dulu tuh noktah . ada jodoh nak jumpa depa balik , tak kemana kan ?

No comments:

Post a Comment