Thursday 11 April 2013

- Bahagia -



siapa dia ni ? hahaha kekasih hati aku :* almost 2 weeks dengan dia :') bahagia bersama dia dan always mengharapkan yang terbaik untuk relay kami . yeaaaaahhhh taktau pulak dalam masa aku bahagia ada je yang melenting . what a sad life . mulut orang kita tak boleh tutup kan korang ? hmmm anything happen aku cuba pertahankan relay nih . bukan senang nak jatuh sayang dekat mana mana lelaki . aku cuba percayakan kau , dinie :') taktau sampai bile aku nak pertahankan relay kita nih btw mekaseh hargai aku sampai hari ni . mekaseh sebab kau pernah cakap ape pon jadi , kita sesama settle cara baik bukan dengan dengan cara PUTUS <3 tapi aku still ragu ragu dengan kau , biy . maaf aku tak boleh nak percaya kau sepenuhnyaaa . aku mudah terpengaruh dengan mulut orang . lastly aku harap kau bahagia dengan aku. anything please let me know , biy . please jangan hide any story dari aku : / aku harap relay kita tahan lama . 

- Iloveyoubiyy -



No comments:

Post a Comment