Monday 8 April 2013

Updated :')


Alhamdulillah dikurniakan kawan baru yang tidaklah memahami semua nya tentang aku . at least selalu ada untuk aku , happy kan aku , ketawakan aku . Aida , Ain , Mida , Kia , Aina cunn :') mekaseh kawan . ohhh aida ! mekaseh kau buat aku senyum ketawa selalu yeeeeee kat sekolah , dalam kelas :* hahahaha kau buat aku tak pikir masalah yang serabut dalam kepale hotak ni . kau buat aku lupa untuk menangis . kau ajar aku untuk senyum dan benci kan sadlife story ! :'D siapa aku sekarang ? ohyeaaaahhhh . lantak lah sesiapa pon nak cakap aku nih macam mana . berubah ke tak . dah senyap ke tak . biarlah asalkan aku bahagia . buat apa nak pikir perasaan orang lain kan . hahaha malas cakap banyak . wahai blogg ajaib kenapa aku tak boleh hilang ingatan ? aku silap dulu . . . hmmmmm 



No comments:

Post a Comment