Monday 17 June 2013

Kehilangan :')





Hey korang :) Lama gila tak post. Last post dulu time sebulan relationship with him kan. Now dah nak masuk 3months aku dengan dia. Happy ? Bahagia? hmm entahlah yang aku tahu aku perlukan dia lagi. Speechless lah nak jawab soalan "Aini, kau dengan Dinie okeyy?" 

- Muhammad Yusdinie bin Yusuf -

-Satu nama yg cukup indah terukir dalam hati aku since 26/3/2013. Aku sayang dia damn much even kami selalu gaduh. But lately aku rasa jauh sangat dengan dia. Hati aku dengan hati dia dah tak sehaluan ohh. Jumpa ? Dah lama tak. Text ? hmm kengkadang, tu pun time malam. Aku tak pernah pun lupa pun nak tunggu dia. Setiap hari aku tunggu dia text, dia call. Bila aku nak tidur, dia orang pertama aku fikir, aku tunggu. Aku tak sedar yg semua tuh macam seksa hati aku je. Menyesal ?hmm aku cuba elakkan perasaan tuh. Aku sayang dia each day by day.

-Aku cuma rindu dia weh. Tapi takda siapa yg faham. Aku rindu dia sangat-2 weh :( Someone tolonglah faham aku. Aku nak dia teman aku bukan nak rasa mcm aku nih bukan milik dia ! hmm seriously aku taktau sampai bila aku boleh tunggu dia lagi. Aku cuma takut ada lelaki yg datang utk pujuk hati aku. That time aku mungkin tak mampu nak hold dia lagi :/ hmm hmm bila aku rindu dia, aku menangis. Yaaaa hampir setiap malam aku menangis weh. Rindu aku dekat dia dah tak tertanggung. Kalau lah dia lepaskan je aku mybe aku dah takpyh nak risau pasal dia dah kan. Selagi dia milik aku, aku rasa macam everythings pasal dia berkaitan dengan aku. Aku susah hati bila dia lambat text ke apa. Aku  jealous tengok kawan-2 aku bahagia dengan soulmate diorang. Acting like actually couple :( Cari je lelaki lain ? hmm bagi setengah perempuan memang lah senang nak cari lelaki lain bila KS dia tak care pasal dia dah. Hmm tapi aku buka jenis macam tuh. Aku jenis setia dekat someone bila aku dah sayang. 



No comments:

Post a Comment