Sunday, 4 August 2013

Malam yang menyakitkan


Bloggggggggg :( malam nih kan seriously hati aku hancur. aku hilang semuanyaaaaaaa. bila dah macam ni aku harap sangat ada org y sudi dtg dekat dgn aku, sudi nak dengar luahan aku, sudi nak bangun kan aku. hmm tapi aku lupa takde siapa lagi yg sudi :/ hmm Ya Allah sakitnya. Aku dah putus asa..aku memang tak layak untuk sesiapa. bilalah semua nih nak berakhir :/ aku cuba nak puaskn hati semua org. tak mintak balasan pun cuma aku nak sgt bila aku jatuh ada yg sudi bangunkan aku. tapi apa yg aku dapat ? semua org makin jauh dgn aku. bila diorang dah taktahan dgn aku, diorang tinggalkan aku mcm tuh je. aku nak keluar dari sini. aku harap sgt oneday aku kena langgar, aku hilang ingatan. aku nak lupakan semua nih. aku nak semua org lupa dgn kewujudan aku. aku nak hidup balik dkt tempat lain.aku rasa mcm tak berguna langsung dlm hidup sesiapa. hmm dinieeeeeeeeeee bila aku perlukan kau, mana kau ? hmm kawannnnnnnnnnn bila ak jatuh mana korang ? aku perlukan semua org now tapi aku lupa aku dah kehilangan korang. padan muka dgn aku kan. hahahahahahahahhahahahahaha sakit weh sakit. 


No comments:

Post a Comment