Thursday, 1 August 2013

#DearYou Listen to this stupid story :')



Blogggggggggg :'( hmmmm aku taktau lah aku patut sedih ke gembira. hmm aku rasa aku dah terlebih kuat since berubah nih tapi kenapa bila aku teringat benda dulu aku menangis ? kenapa ! hmm sumpah aku memang nak hapuskan kenangan dulu. sakit, jatuh, bangun aku dulu semua aku buang. aku tinggalkan semua orang yg pernah berkaitan dgn aku. aku biarkan diorang tertanya tanya kenapa aku berubah macam ni tanpa jawapan. ada sebab yg terpakse aku simpan sampai aku mati. biarlah sebab tuh aku tanggung sorang sorang. hmm Abg Zamer, aku rindu kau, nak macam dulu tapi aku tak boleh :( aku mintak maaf sebab hilangkan diri macam tuh je. aku dah kuat, tak macam dulu. aku dah tak sakitkan hati sesiapa. aku hidup dalam dunia aku.

 Kuat kan aku abang Zamer ? :')

Tapi satu je kelemahan aku, bila aku dah move on daripada semua tuh, orang yg pernah berkaitan dgn aku, semua dah mula tegur aku, senyum dekat aku macam takde apa yg jadi antara kami. senangnya diorang buat mcm tuh dekat aku :'( bila aku sunyi tanpa diorang dulu, ada diorang cari aku ke ? hmm aku tunggu someone yg aku sayang contact aku, tapi takde respon pun. hmm start daripada tuh, aku rasa aku tak diperlukan lagi. tahu apa yg aku rasa ? aku rasa kosong. aku dah mula abaikan perasaan diorang yg terasa dgn perubahan aku. aku hidup dlm dunia aku. kenangan manis pahit semua aku cipta sediri dgn kekuatan aku. tapi bila aku dah kuat, kenapa senang sangat diorang muncul ? untuk jatuhkan aku lagi ? jujurnya aku lemah bila nampak diorang senyum dekat aku, tegur aku. hati aku rasa mcm "kenapa baru sekarang kau nampak kehadiran aku ?" hmm sebab aku mmg tak boleh nak terima sesiapa dalam hidup aku dah. aku dah penat hidup dgn Aini yg dulu. biarlah aku yg undurkan diri sebelum banyak benda buruk jadi dekat org yg aku sayang. jujur, nasib aku tak selalu nya baik. macam macam jadi dlm hidup aku. bila aku jatuh, sakit, menangis dgn kekuatan aku yg ada ni lah aku hapuskan semua kesakitan tuh. biarlah aku macam ni. thanks sebab ada yg hormat dgn keputusan aku. aku tahu korang dah happy tanpa aku. aku mintak maaf sangat sangat sayang :'( biarlah korang anggap aku yg buruk buruk asalkan aku tahu korang lebih bahagia tanpa aku. cukup yg tuh :')


Tia. aku mintak maaf. aku tak boleh nak cerita pasal rahsia Arep dekat kau. aku yg dengar dari mulut dia sendiri pun tak sanggup nak dengar apa yg dia dah buat, ni kan pulak bila kau dengar. hmm kau akan jatuh lagi. percayalah sekuat manapun kau, sayang bila kau dengar semua nih dari aku pasal dia, kau akan jadi lemah. kau akan hilang semua kekuatan yg kau ada sekarang ni. aku tak pandang rendah dekat kau tia. percayalah cakap aku, kau tak perlu tahu kisah ni. biar aku yg simpan. kekalkan kekuatan kau. aku tahu kau boleh hidup tanpa dia. sebelum nih, aku tahu dia yg terbaik untuk kau, aku sendiri yg rasa nak dekatkan korang bersama. tapi bila aku dengar cerita nih dari mulut dia, aku sedar dia tak layak untuk kau sayang :'/ aku mintak maaf. lupakan dia weh, lupakan Arif Hakimi b. Norhisham !  



No comments:

Post a Comment