Tuesday, 17 December 2013

Thanks for everything we had together



Hello bloggggg..wanna share something w/ you :/ Aku..rasa kehilangan lagi. Aku..rasa sakit tuh lagi. Sakit ditinggalkan seseorang. Rupanya semua sama mcm Dinie. My God, sakit dia sama mcm dinie tinggalkan aku dulu :'( hmm tak layak ke aku terus bahagia mcm org lain ? Sebab masa silam aku ke aku mcm nih ? Yaa mmg wujud pun 'orang yg baik bkn utk org yg jahat'. Hmm habis tuh aku ditakdirkan utk orang yg jahat ke ?Bila masa tuh akan tiba ? Hmm yaaa aku lupa. Aku mana layak nak miliki seseorang yg jauh 'darjat' nya dari aku. Satu aku nak cakap Danial..kalau kau rasa aku permainkan kau, kenapa aku layan semua kerenah kau selama nih ? Kau fikir aku layan kau sama dgn seribu lelaki dkt luar sana ? Semurah tuh kau fikir aku ? Fikir balik, weh. Sekali aku dah sayang, sampai mati aku takkan lupa. Then kau pilih utk berundur diri. Fine..aku takkan halang sebab mungkin wujud jugak salah aku. Biarkan kau berharap terlalu lama. Sekali lagi aku lepaskan seseorang dari hidup aku. Pergilah danial, pergi cari kebahagiaan kau. Sorry buat kau terseksa lama. Mungkin aku kena mula terima, no one layak dapat aku :') 

Kalau aku tahu sakitnya ditinggalkan aku mungkin tak sepatutnya menerima. Pengajaran mcm mana lagi lepas nih yg akan aku terima ? Ada lagi ke ? Hmm sumpah aku dah penat. Hati aku dah tak mampu nak tanggung semua nih. Air mata pun dah banyak aku bazirkan. Aku dah serik. Aku akan berhenti menerima seseorang dlm hidup aku. Biarlah aku sendiri. Mungkin itu yg terbaik. Sumpah aku dah give up dgn semua nih. Bagilah aku masa utk bersendirian. Biarkan aku mengasing kan diri. Aku perlukan masa utk terima semua nih. Aku perlukan masa utk menilai salah dan buruk nya aku. Biarkan aku menjauhkan diri. Biarkan aku sendiri dkt sini. Jaga diri, sebab mungkin aku dah tak mampu nak jadi 'sahabat' yg baik untuk korang dah :') 


Aku tak guna. Aku sedar aku tak layak utk miliki sesuatu yg berguna dkt dunia nih. Terus tinggalkan aku weh. Jangan kembali. Aku sampah, aku hina tak layak didampingi oleh someone sebaik korang. Aku faham kenapa satu satu daripada korang menjauhkan diri dari aku :') Aku sayang korang. Bagi aku korang anugerah terhebat dlm hidup aku. Terima kasih sebab mampu terima aku setakat nih. Cuma, bagi aku masa utk terima semua nih. Aku mintak maaf kalau aku dah jauh dari korang. Hope korang faham. 

No comments:

Post a Comment