Tuesday 31 December 2013

G O O D B Y E 2 0 1 3.


Hello guys ? Any azam for 2014 ? Hahaha kalau nak sembang pasal azam sampai besok lah tak habisnya XD Bagi aku salah satu azam yg aku rasa perlu lah aku buat is lupakan Dinie and kenangan kami. Mesti hampa pelik kan asal lah aku nih tak habis-2 sembang pasal dia. Hahaha hmmm dia lelaki pertama yg buat aku jatuh hati sejatuh jatuh nya :') 5 months dgn dia bagi aku cukup lama. Bukan senang aku nak lupakan  semua nya. Pernah berkongsi pahit manis dgn dia. Pernah jadi manusia yg ada saat aku ditinggalkan dan saat aku memerlukan seseorang. You know that feeling...that kind of pain. Someone yg still mampu buat aku menangis dan tersenyum atas setiap alasan yg tertentu hingga ke harinih. Aku masih berteka teki dgn hati aku sendiri. Berdebat hebat menjawab soalan yg mungkin akhirnya sudah aku tahu. Sumpah aku penat berharap sedangkan dia mungkin dah lama kecapi bahagia. Kalau aku boleh ubah semuanya, aku harap relay kami sempurna tanpa cacat dan cela. Aku kalah dalam menerima kenyataan. Dia lebih bahagia tanpa aku. Aku beralah dan mengalah. Biarlah masa yg tentukan semua nih. Biarlah tempat dia dalam hati aku terbiar kosong tanpa penghuni. Aku lepaskan kenangan kita. Cukuplah aku terluka selama nih. Aku tinggalkan hati kau disini. Doakan aku..izinkan aku untuk hidup tanpa bayangan kau.


No comments:

Post a Comment