Wednesday 15 January 2014

Broken


#Dear Muhamad Danial Asqalani bin Azhar,

Hati aku menangis weh. Otp dgn kau tapi dah tak sama macam dulu dah. Dulu kalau aku call kau, selalu dapat dengar kau ketawa dgn lawak bodoh aku, selalu dapat dengar kau pujuk aku bila aku buat buat merajuk, selalu dapat dengar suara happy kau. Hmm now rasa lain sangat. Call kau tapi dapat dengar suara sedih kau je. Dapat dengar suara tak ikhlas kau je. Hmm sedih aku tak terkata weh. Rasa nak nangis sangat :'( kecewa gila. Rasa sangat yg kau dah tak perlukan aku. Rasa sangat yg kau semakin tolak kehadiran aku. Macam macam dah aku usaha utk dapatkan kau yg dulu balik sampai satu tahap aku rasa penat sangat. Hampir give up pun ada. Cepat sangat rasa semua nya berubah. Aku nak sangat putus asa utk dapat kan kau weh. Nak sangat hidup tanpa kau. Nak sangat lepaskan kau bahagia dgn orang lain. Tapi sumpah aku rasa berat gila ! mybe rasa sayang tuh still kuat utk kau. How can aku bertahan bila someone yg selalu ada utk aku tibe tibe berubah dlm sekelip mata je? Kau dah lain sangat :/ Rindu the way kau panggil aku 'sayang', the way kau pujuk aku, the way kau cari gaduh dgn aku. Rindu semuanya weh. Rasa nak ulang masa dulu. Aku lemah gila danial :'( bila kau layan perempuan lain lebih dari aku, aku rasa benci sangat sebab aku rasa kau dah tak nampak kewujudan aku kat situ. Setiap hari aku tahan semua tuh bila nampak depan mata aku. Aku tahan, aku pura pura buat tak kesah, aku still senyum, aku still yakin kan hati aku yg kau still sayang lagi dekat aku tapi suddenly aku sedar sayang kau dekat aku mesti dah banyak berkurang kan. Sakit gila nak terima kenyataan yg satu tuh. Aku cuma paksa lagi hati aku utk usaha dapatkan kau balik, tapi..aku rasa aku tak sanggup dah weh. Aku nak berehat, aku nak' tidur' dari semua nih. Dah banyak sangat aku 'terjaga' dalam dunia yg menyakitkan nih. Aku akan cuba utk terima semua perubahan kau yg sekarang. Aku akan cuba terima kenyataan nih. Cuma bila ada peluang utk aku kembali dlm hati kau lagi, jangan lupa utk jemput aku. Aku cuma akan berputus asa tapi aku akan sentiasa dekat sini tunggu kau danial :/ Maaflah aku tak boleh nak tahan diri aku dari sifat cemburu buta aku nih. Perempuan manalah yg sanggup nak tengok lelaki kesayangan dia layan perempuan lain lebih dari dia weh. Hampir setiap malam aku teringat kan kau. Teringat kan kau yg dulu :/ Entah lah, hati aku rasa sangat gila bila kau kata aku nih cuma 'kawan' kau. Tak lebih dari tuh :/ hmm hati aku macam mengharap kan lebih dari tuh. Sampai bila lah air mata nih nak berhenti mengalir. Hmm penat dohh macam nih terus. Hmmmmmm macam manalah aku nak sorok kesedihan aku nih esok. Argghhh berat nnya kepala. Takde siapa yg cuba nak dgr cerita aku dkt sini :( hmm I hope there's always have 'The End' in this stupid story. Wishing you the sadness of goodnight, dear :') Take a good care of your heart. Swear to God, I will kill the one who tryng to hurt you even once ! I really miss the old you. The one who always care for me. 



No comments:

Post a Comment