Saturday 25 January 2014

Letter from my broken heart


Helloooo guys :') Wanna know the latest story ? hmm I'm leaving everything behind me. Alhamdulillah aku rasa tenang sangat bila aku dah boleh lepaskan semua. Rasa kosong sangat now. Tawar hati gilaaaaaa nak teruskan semua nih. Finally aku give up dengan dia..Danial Asqalani :). Finally jugak aku dapat terima semua kenyataan yg selama nih aku tolak :') Aku fikir aku boleh paksa dia untuk terima aku macam dulu lagi. Hahaha sounds funny kot in front of semua orang. Yelah dulu waktu danial sayang mati dekat aku, aku yg beria tolak dia. Then, bila danial dah berubah hati..aku pulak yg beria nak dia yg dulu. Everyone gonna say "Semua nih berpunca dari kau, Aini". Ya semua bermula dari aku, so I have to finish it. Berat jugak lah at first. Rasa kekok bila satu hari without dia. Sampai lah wujudnya 26/1...aku ambik keputusan untuk akhirkan semua nya. Tak mampu nak bertahan dah. Aku rasa cukuplah sampai sini. Aku taknak paksa dia lagi. Aku pun dah penat gila. Air mata rasa macam dah murah sangat. Senang sangat nak jatuh. Wanna start a new life without my old tears. Pray for me guys :* Doakan yg terbaik untuk dia. Untuk kali kedua nya aku lepaskan seseorang yg paling aku sayang. Bismillahirahmanirahim



No comments:

Post a Comment