Friday 10 January 2014

That Little Pain


Helloooo blog :') Dah lama tak update. Too much pain yg aku kena carry buat masa nih. Nak update blogg pun rasa tak sanggup gila ! haha Nak start dari mana eh. Ohh hmm about Danial ? Hmm I've made my decision to leave him :/ Sumpah aku tak boleh paksa diri aku lagi. Aku pun taknak dah tipu dia. Jujur lah cakap, aku still tak boleh lupakan Dinie, even dalam hati ada tekad kot nak hapuskan dia :/ Aku perlukan masa. Sampai bila pun aku taktahu. So aku taknak Danial tunggu aku dah. Ada perempuan lain yg lebih baik dari aku dia boleh jumpa. Aku tak mampu  nak hargai dia. Since then semuanya berubah. Takda lagi danial yg aku kenal. Yg selalu tegur aku, cari gaduh dgn aku. Hmm aku faham dia kecewa. Same goes with me when dinie tinggalkan aku dulu. Taktahu kenapa now aku rasa sunyi gila tanpa 'kawan' macam dia. Berharap boleh terus berkawan tapi aku cuma boleh terus berharap, coz danial bukan dia yg dulu lagi. Acting like aku nih nothing in front of him :') Hurt me a lot actually. Rasa kehilangan gila :/. Okay next chapter..Dinie. Hmm nothing perkembangan langsung ttg dia. Cuma kami good at acting like kami tak pernah ada kaitan lagsung sebelum nih. Contohnya semalam, time balik sekolah. Aku jalan betul betul beside him. Terlalu rapat I guess. Like seriously jantung aku berdegup laju gila ! Bila dia bersuara baru aku sedar how I miss him voice :/ Know what ? That time aku pandang dia. Tapi dia acting macam tak nampak aku langsung beside dia. Aku pun tak berharap dia nampak aku :'/ I wish that time kami still mcm dulu. Laughing together, making a stupid conversation, smiling like the whole world were mine, standing beside him through thick and thin. Hmm suddenly my mind make up their own reality. Stop building a castle in the air, Aini. Dia cuma masa lalu kau. I hope there's someone here willing to stop this stupid tears and hearing my loudest cry without trying to push my feeling down ;'( I hope so. Dia adalah the one of my weakness. Setiap kali teringat dkt dia, my tears keep falling down, babe :'/ Feeling so empty inside. Keep imagine dia sekarang mybe dah bahagia with a girl yg better than me :/ 

Dear Zaqim,

 Bukan niat aku nak abaikan kau buat masa nih. Cuma everytime kita berdebat about something, in the end aku yg terluka. Aku tahu kita bergurau, tapi apa yg kau cakap, semua buat aku rasa bersalah salah sebab buat danial macam nih. hmm kau takde dkt tempat aku so, kau bebas judge aku. Aku tak pernah nak salahkan kau, cuma aku nak kau faham, kalau aku boleh paksa hati aku utk berhenti mengharap dinie, dah lama aku buat sebab aku pun nak hapuskan beban nih. Faham lah yg aku bukan someone yg senang nak lepaskan something yg aku pernah sayang separuh dari nyawa aku. Hmm aku, danial, kita semua perlukan masa. Berfikir bagi pihak masing masing. Biar kita tak bertegur. Tak bermakna kita tak boleh berkawan dah. I need my own space, babe. Our friendship will never end :'). How can aku lupakan friendship kita after we had go through thick and thin and having too much fun together ? :) Aku akan okay. Semua nya akn berubah mcm dulu balik. 

#"I'm not even upset, hurt, or angry anymore. I'm just tired. I'm tired of putting in more effort than I receive.


No comments:

Post a Comment