Monday 13 January 2014

The End


Hellooo guys :') Wanna know the latest story ? hmm alhamdulillah aku dah lepaskan semua perkara yg aku paling sayang. Manusia pertama adalah Danial. Hmm berpisah dgn cara yg paling menyakitkan bagi aku. Takpelah at least semua nya dah berakhir antara kami :/ Tinggalkan dia yg dah banyak berusaha utk menjadi yg terbaik dlm mata aku adalah salah satu ketakutan yg paling besar dlm hidup aku and sekarang aku terpaksa hadap semua nih sorang-2. Muhamad Danial Asqalani b. Azhar. Haha how can I forget even a little things about him ? Di saat aku jatuh, dia yg cuba bangkitkan aku. Di saat aku kecewa, dia tak pernah penat utk hiburkan aku. Di saat aku senang, kami berkongsi ketawa. Macam mana aku boleh lupakan dia yg dah banyak sangat korban kan tenaga, usaha dan terpaksa mengakhiri semua nih dgn air mata hanya utk pertahan kan perempuan yg selalu hidup dlm hati dia. Hmm semua tentang dia aku akan simpan. Walaupun aku bawa pedih nya sekali, takpelah. Mungkin ini balasan utk aku :') Biarlah dia fikir aku nih terlalu kejam dgn pengakhiran yg 'sempurna' mcm nih. Biarlah dia berfikir aku meracunkan fikiran 'kakak angkat' dia sedang kan aku cuma minta kakak angkat dia jaga dia bagi pihak aku. Tak terlintas langsung utk burukkan nama dia dkt orang lain. Biarlah dia benci aku sekarang. Aku terima kata kata terakhir dari dia utk aku kenang sampai aku mati :') Aku macam..dah biasa dgn semua nih. Cuma..biarkan aku menangis utk sepanjang malam nih. 

#Dear #TeamMenggila

Thankyou for our moment. Terima kasih sebab sudi ajar aku apa erti persahabatan yg sebenar. Aku tinggalkan korang dgn kenangan kita :') AinaAziz, tolong jaga diri kau utk aku. Kau kawan terbaik yg pernah wujud dalam hidup aku walaupun dulu kita pernah jadi lawan tapi aku tahu kau seorang kaan yg terlalu baik bagi aku. Teruskan hidup dgn senyuman. Kau terlalu bermakna bagi aku. Imran, walaupun suatu hari nanti kau hidup terlalu jauh dari aku, aku tetap perlukan kau lagi. Kau kawan yg baik. Everyone feel lost bila kau decide utk pergi dari sini :) Jaga diri, jangan terlalu kecewa dgn hidup. Bagi aku, hidup kau masih sempurna berbanding dgn aku. Zaqim, kita selalu bergurau, berdebat tentang hati dan perasaan sampai akhirnya aku jugak yg terluka dgn kata kata kau yg terlalu mendalam bagi aku tuh :') I feel you when kau terlalu kecewa dgn sesuatu. Keep strong, dude. Always pray for your happiness earthafter. Aku dah anggap mcm kau abang aku sendiri. Jagakan diorang utk aku. Jangan lupa utk selalu buat diorang ketawa no matter what happen between you guys :). Jangan terlalu lemah. Decide your own future, babe. Waniy, you're the best girl I ever had weh ! haha the only one who always buat aku ketawa even aku tgh bad mood tahap cipan XD the only one who always making the stupid jokes together, having fun all the time together :) Takkan pernah lupakan kau waniy. And lastly for Danial, hmm I wish aku ada perakam utk semua kenangan manis kita bersama so semua nih mungkin takkan jadi sepayah nih utk tinggalkan kau. Janji dgn aku, tolong jaga diri kau selalu. Lately aku risau sgt dgn sikap kau yg kuat sangat merokok. hmm nak tegur tapi aku sedar aku bukan sesiapa pun dalam hidup kau utk buat semua tuh :') InsyaAllah kalau suatu hari nanti ada jodoh utk kita jumpa lagi, aku takkan sia sia kan peluang tuh. Jangan bazirkan air mata kau utk aku lagi, sayang. Salah aku sebab pernah muncul dalam hidup kau :) Kalau aku boleh ubah semua nih, aku harap kita tak pernah jumpa pun sebab kau terlalu baik utk aku yg terlalu jahat utk kau. Aku yg tak pernah cuba utk menghargai setiap usaha kau, aku yg selalu kalah dgn perasaan rindu dgn masa lalu, aku yg terlalu mengejar kesempurnaan dlm sesuatu hubungan :'/ I wish I can change that. Finally, semua nya dah ternoktah. No more 'kisah kita' lagi. Alhamdulillah. Aku lepaskan semuanya. Oneday bila kita jumpa lagi, aku harap semua dah bahagia dgn hidup masing masing. I'm sorry for being the worst friend in the world bagi korang. Im just too tired for all this moment. I need some rest to reset all about me and you and us :') 

Bismillahirahmanirahim 


No comments:

Post a Comment