Monday 25 February 2013

-,-



aku memang tak boleh and tak pandai nak marah or tarik muka lame lame . even aku cakap benci dekat sesape pon act bukan ade betul pon :') aku jenis cepat baik balik . err tak perlu orang datang mintak maaf dekat aku aku dah boleh sembang baik dgn diorang . cepat lupa ape dah jadi . tak manis marah lame lame . kita mati nanti pon bukan boleh tergolek sendiri masuk dalam kubur . kawan kawan kita jugak yang tolong kan kan ? :* tak gune tarik muka bagaii sebab dunia nih kecik . cepat or lambat muke tuh jugak kita nak hadap satu hari nanti :') so no point nak berdendam semue <3 

hem cerite panas kan dalam group kem tuh ? hahaha chill lah . nampak sangat ke over kami ? eh takk ! kami mybe terase tapi sebenar nye aku tak sanggop pon nak marah sesape :) hampe tetap abang abang aku even aku bukanlah " adik " yg selalu wujud depan hampe kan . aku diam tak bermakne aku lupa abang abang :) bile bace komen abang zamer tadi , terharu pulak :) memang kami tak pernah nak layan ajakan abg zamer kalau ade event ape ape kan ? maaf tak perasan tuh semue <3 bile aku nak start benci someone , aku akan start ingat bile someone tuh selalu ade untuk aku time susah dulu ^ ^ terus batal niat aku nak benci bagai ni . haha dah dah ! takmo gadoh gadoh . tak asyukk macam ni kan :*


No comments:

Post a Comment