Wednesday, 27 February 2013

Maaf Kawan :*


rasa bersalah tak habis habis lagi : / tia ! maaf tak dapat selalu ada untuk kau dah . kau mintak tolong tapi aku selalu tak boleh . ade je alasan supaye taknak tolong kau kan . hem aku tak kesah kau pikir lain ke ape , memang betol lah ape yg kau pikir tuh . aku memang cari alasan supaye tolak permintaan kau . maaf weh maaf :'/ keluar petang ? or keluar mane mane ahh aku cuba elakkan . aku pon tak sedar kenape aku jadi macam nih . bile aku pikir balek sampai hati aku kan asyik mengelak je nak tolong kau . bodohnye aku , aku buat semue ni semue untuk kepentingan aku . semue untuk kebaikan aku je . jujur sehabis jujur dah ni . aku taknak selindung pape dari korang . biarlah aku jadi kejam depan mate korang asalkan aku bahagia . takpe kan nak bahagie sendiri kejap ? aku janji nanti aku dah okey aku tolong ape yang korang perlukan ;') kalau aku dah okey lah yeeee . luka lama lambat nak sembuh . bagi seumur hidup pon tak jamin boleh basuh . aku okey selagi korang nampak aku okey . aku sedar yang korang pon sedar aku dah makin lain sekarang :') aku berubah makin lame makin ketara . - Terserah orang lain nak kata ape -



No comments:

Post a Comment