Thursday 7 February 2013

Maaf :)


hey korang :) rase macam dah lame sangat aku hilang kan ? haha sumpah bosan gila ! duduk rumah bukan buat ape . tambah lemak je hari hari :') sepanjang aku takde aku taktau pape pon jadi kat sini . aku mintak maaf ade buat salah ke ape . aku tak sedar aku buat silap . takde niat pon nak hancurkan relay sesape :) mekaseh sedarkan aku . sebenarnye ade elok jugak aku diamkan diri . aku mintak maaf sebab tak dapat nak padam blog nih . blog nih dunia aku . even aku mati or hilangkan diri dari korang , aku tetap hidup dalam blog ni :) selagi aku tak mati lah <3 aku rase bersalah ! hem aku mintak maaf sesangat . sumpah takde niat nak buat sesape saked hati or benci dekat aku . maaf sebab post post yang dulu . aku terbodoh sangat mase tuh . baru sedar sekarang . aku memang tak perlukan sesape . mak abah aku ade . still boleh senyum depan diorang lagi . 

lepas nih lantaklah ape nak jadi dekat orang yg aku sayang , orang yg aku pernah sayang or orang yg pernah ade kaitan dgn aku dah mati ke . biar ah ! malas nak amik port dah . haih penat . sorry kawan kalau lepas nih aku terkejam siked . tak layan korang ke ape tau :) sayang korang tapi aku nak nak mase untuk alone kejap . hidup aku makin sesak . perangai aku makin terok sekarang . semue orang kecewa dgn sikap aku . aku dah tak larat nak tanggung orang semue hina aku pandang rendah dekat aku . rase macam tak gune sangat aku depan semue orang sekarang nih . aku pon rindu AINI yg dulu ^ ^ aku sesat sekarang takde siape nak tolong aku keluar . semue tahu nak pandang hina dekat aku je . ingat aku tak pernah cuba nak berubah ke ? separuh mati aku cuba weh . berhenti ah cakap pasal aku . aku mintak maaf . tolong ah aku dah takde sesape nak citer masalah aku dah . nak nanges depan mak abah aku ? ohhh tak mungkin ah . kawan ? aku taknak susah kan depa dah . diorang semue ade masalah sendiri nak pikir . 

korang bace post ni makne nye aku hidup lagi . and officially aku bukan aini yang korang pernah kenal dulu . aku mintak maaf banyak menyusahkan hidup korang . aku taknak cari masalah lain so , aku harap aku takde kaitan dah dalam hidup korang kayy :') 


No comments:

Post a Comment