Wednesday 20 February 2013

- ^ ^ -



weh . hina sangat ke perangai yang tak pandai menghargai ni ? . jujur cakap aku memang tak pandai and tak pernah rase pon nak pandai nak hargai orang yang datang dalam hidup aku ni .even aku cuba hargai .. aku tetap tak boleh weh : / mekaseh sesiape yang sudi tego aku . aku terime tapi macam mane aku nak jadi baik + sempurna depan mate semue orang ? ohh kene belajar menghargai kasih sayang dulu eh ? hem semue nih dah terlambat aku rase . lately aku takde kasih sayang yang perlu dihargai selain family aku . entah lah weh bile tengah saked macam ni aku mule pikir yang bukan bukan . aku cepat terase dengan semue bende . minggu nih aku macam takde masalah kan korang ? sebab aku takde perasaan dah . bile mase aku sedih , happy, marah semue macam same je . 

aku ade siape  weh nak luah masalah ? kau kate aku ade semue orang . tapi pernah tak semue orang yang kau mention tuh selalu ade untuk aku ? takde weh takde . kakak aku takde nak tolong aku dengan nasihat dye . aku takde darah daging lain selain dye . parents aku ? diorang dah cukup susah nak layan aku yang teruk ni . demi nak jage hati kau aku akan diam . aku mintak maaf selalu kutuk belakang kau . maaf kalau gurauan aku kadang-2 buat kau terase . aku manusia yang taklari pon dari buat silap . aku akan cuba berubah :') tapi utk lebih menghargai orang lain tuh aku tak janji . biar kan aku jadi manusia yang tak pandai menghargai . bagi aku itu diri aku . jadi mybe aku boleh berubah untuk semue bende . tapi untuk yang satu ni biarkan bende tuh jadi sebahagian dari hidup aku . hormat dengan pendirian aku yang terakhir nih boleh ? :') - aku mintak maaf -






No comments:

Post a Comment