Thursday 14 February 2013

Kembali :)


Hey korang :') sehat ? lame tak post kan . takde ape citer menarik nak story kat hampe . hem nak tahu siked pasal aku tak . aku takde istimewa nye . banyak yg buruk dari yg baik . 


Mak aku kate kan aku nih sombong , suke menyendiri sampai mak abah aku taktau bile mase aku sedih , happy , marah . hahaha fakta nye aku lebih suke terperap dekat bilik . dengar lagu , bace bovel , tengok tv dalam bilik , jerit , menangis semue nye dalam bilik ah . since kakak aku duduk asrama , aku ibarat anak tunggal dalam rumah nih :') sekse woyy buat semue keje sorang sorang . lagi lagi time korang tengah kusut , sedih ke ape kan takde siape yang ade untuk korang citer masalah , takde siape yang boleh faham korang . berat tanggung sorang-2 . apakan daya diam lebih baik aku rase . lebih baik pendam sendiri daripada terpakse menyemakkan telinge manusia lain nak dengar masalah kite :) kene tahan ah siked , sabar kene banyak . kene pandai kawal emosi . buat buat happy pon dah terlebih baik . bagi aku tak payah ikutkan sangat sedih , marah tuh . syaitooon punye keje (: 

And aku jenis pelik siked . takde siape boleh faham aku yg sebenar . haha unpredictable person leih kurang :) aku boleh jadi senyap tak tentu pasal . angin aku berubah tak ikut mase . ade mase aku boleh bawak gelak . ade mase aku serious . kalau time aku serious konfem hampe terkencing tengok muke aku . haha lagi satu aku jenis sensitiv .. kalau someone ade buat aku terase hati or marah ke ape aku takkan tegur someone tuh dah . even kalau lepak ramai ramai pon aku takkan jadi "sekecoh" dulu . aku akan tarik muke depan semue . kejam tak kejam ah kan . rase malas nak amik port dah . tahu kenape aku suke layan novel ? sebab jalan cerita dalam novel simple + indah ? sweet sangat . jumpe , gadoh , baik balik , getting serious , kawen , konflik siked then baik balik dan akhirnye bahagie sampai bile bile . hahaha dah hafal dah style cerita novel . beria aku bace sampai menanges pon ade :) lastly nak bagitau aku nih jenis cepat sangat maaf kan orang . aku tak pandai nak marah lame lame . entah lah kadang kadang aku tak suke jugak sikap pemaaf dalam diri aku ni . kite dah maafkan , dye pulak buat perangai balik >.< err 

# dah lah malas nak membebel banyak sangat . penat ! bye <3 ILOVEYOU ^ ^




No comments:

Post a Comment