Saturday 23 February 2013

Yang Sebenarnya :)



hem nak dekat pukul 2 pagi still tak boleh nak tutup mata ahh . ideaa gila pulak nak post pagi pagi ni kan ? :') tadi lepak .. firstly aku rase lain gila konon macam baru first time amik angin luar . aku tak pandai nak gila gila segila dulu . aku tak pandai nak buat orang lain ketawa sebab aku dah . keluar tadi pun aku terpikir jugak " kenape dengan aku ni ? " haih . rase lain macam sangat . aku tak rase yang keluar tadi tuh diri aku . banyak yang aku nak sembang tadi , tapi kan semue macam tersekat je -,-'' aku takot lepas ni aku cakap aku ter-sakedkan hati orang lain lagi : / takbagus kan ? mak marah :D tapi, tapi aku benci aini yang sekarang . mane pegi aku yg sebenarnye ni ? >.< err . entah ! bile aku jadi aini yang dulu , aku banyak buat salah . ramai benci aku . then bile aku try jadi aku yang baru .. aku rase benci dengan diri aku sekarang . sumpah rase nak mencarut pon ade . buntu woyy ! jangan risau ah aku takkan bebankan hampe nak citer masalah aku dah . bagi aku ni bukan masalah . nih just luahan je :') takde kene mengena dengan masalah "negara" aku 

now life aku rase macam kosong . takde ah kosong sangat . lebih kepade tenang ahh :) takde sakedkan hati orang , start senyum dengar bende buruk pasal aku " lagi " . start pikir matang and mule nak lupakan manusia manusia yang dah hilang dari mata aku :) mane abang mirul hilang langsung aku tak peduli . mybe aku dah banyak menyusahkan hidup dia . malas nak pikir panjang dah . lost contact dengan dia dah lama and insyaallah aku tak rase macam nak keep in touch balek dengan dia . ape nak jadi , jadilah . now tak terase macam nak contact sesapa . busykan diri dengan novel . kalau dulu aku menanges sebab rase beban masalah , now aku nanges sebab novel je :D haha unpredictable kan ? aku sanggup kumpul duit , tak makan time rehat semate mate nak beli novel baru ! nak tau sebab ape ? novel buat aku lupa tentang manusia yang wujud keliling aku , masalah aku . novel buat aku masuk dalam dunia lain . kira macam kuat berangan jugak lah aku ni . aku rasa ..... okey macam ni ^ ^



- semua aku tinggalkan ... abang abang yang pernah wujud bagi aku tuh semue citer dulu . tutup lah citer tuh . bile dah lame tak lepak ramai ramai aku dah anggap macam takde kaitan dah dengan diorang . kalau dulu aku teringin nak berkumpul balek .. sekarang tak ! aku takot nak hadap hari tuh sebab aku tau oneday aku kene hadap semue tuh jugak kan ? :) rindu ? tak terlintas pon nak rindu sesape . jujur aku tak rindu kan sesapee yang pernah tinggalkan aku selame nih . rase nye perasaan aku dah humban dalam lubang jamban kot . blablablabla mengantok ahh membeel panjang panjang ni . macam mane lah kakak aku boleh tahan bebel sampai sejam tak cukup . tidur tidur tidur kaybye -


No comments:

Post a Comment