Sunday 17 February 2013

- Moment -



Pernah tak rase ditemani bagai adik/abang or whatever all the time . then tetibe kene tinggal macam tuh je :') pernah tak pernah tak ? konfem pernah kan . aku rase bende ni normal . tak semue orang boleh melekat dekat kita seumur hidup . setiap orang ade life masing masing kan . oneday kita akan kehilangan dye jugak . tak pun bile dye bosan/susah baru nampak kewujudan kita ni depan mate dye <3 hidup memang tak sempurna tapi kadang kadang seseorang tuh yang buat kita sempurna kan even sementara ^ ^ hem tak kesah lah siape tinggalkan siape . hilang sesiape pon still boleh hidup macam biase kan . pedulikan jenis manusia yang cepat lupa jasa nih . diorang lupa siape yang temankan diorang mase diorang susah/bosan/single . oneday percayelah takde siape yang boleh dye cari selain kita yang dye tinggal dulu . bile mase tuh sampai semue dah terlambat kan . hubungan yang dulu rapat boleh jadi renggang . panggilan dulu boleh jadi kelat . yang manis dulu boleh jadi pahit jugak akhir nye :') 

Jangan terkejut kalau aku cakap aku benci nak hadap semue orang yang dah lupakan aku sekarang . biarlah orang nak cakap ape . bukan benci ape , just tak suke rase dipermainkan . Ilham Ghani kate kan aku nih senang kene tipu . dye kate perangai aku yang satu tuh tak pernah berubah dari dulu dye kenal aku . hahaha bengong betol ilham ni . tapi ade ah betol siked kan . aku memang senang nak percaye cakap orang ni . semue orang tak sempurna kan korang ? :) susah nak cari someone yang boleh get along dengan kita . 



- wahai blogg sayang . jujur aku rindu mereka yang pernah tinggalkan aku . bagitau mereka aku taktau macam mane nak hadap mereka lagi . benci tanda sayang kan blogg ? hem bagitau mereka aku tetap ingat jasa mereka sebab mereka penting bagi aku :* harap mereka sedar kan blogg -



No comments:

Post a Comment