Friday 15 February 2013

Sakit itu indah :)


Selamat pagi :') hari nih act ade birthday party Arif dekat Teluk Batik . hem hem teringin sangat nak keluar amik angin luar . apakan daya aku saked hari nih :/ berjalan pon tak mampu . kengkang kengkang je jalan . kaki dari atas sampai bawah pedih >.< sumpah seksa aku tanggung . err tulah gatai sangat nak main netball balek . act aku dah lame tak sukan .. taktau pulak effect dye saked macam nih terus . haih malang naseb ! lately aku tak berape ade mase untuk kawan , untuk diri aku . aku tak aktif macam dulu dah . sumpah kerinduan nak lepak ramai ramai macam dulu . tapi aku selalu tak dapat join -,-'' bile dah lame terperap kat rumah ni rase macam best pon ade . hahaha tenang dari duduk kat luar aku tak dapat ape . aku mintak maaf tak dapat nak luangkan mase untuk hampe , kawan tersayang : / taktau bile boleh kumpul ramai ramai balek 


Bile mase aku nak wujud nye kan ? haha aku akan selalu ade untuk hampe semue :') even korang tak rase kewujudan aku , aku tetap ade sebelah korang . aku tak mampu nak tolong selesaikan masalah korang , tapi aku janji aku akan ringan kan beban hati korang. insyaallah nasihat aku baik untuk korang . yang penting ikut kata hati . hati tak pernah menipu untuk buat keputusan . pastikan keputusan tuh baik untuk kita and orang lain . aku ? aku sentiase okey . lupekan " aini " dulu yang sarat dengan masalah :') kadang kadang kan kekuatan datang dari musuh kita sendiri . musuh kite tuh yang kuatkan kita . masalah takkan selesai dengan air mate . jadikan air mate tuh penguat semangat korang . jangan pernah anggap diri korang alone .. sebab Allah kan ade . jadi kan Dia tempat pertame korang mengadu masalah . ingat tau kita jage Allah then Allah pon akan jage kita dunia akhirat . cari maksud "alone" yang sebenarnye . kalau korang diciptakan alone kenape korang diciptakan dekat dunia ni ? :) fikir luas lagi ye ? ramai lagi yang selalu ade untuk kita mungkin kita tak sedar siape teman kita tuh :') tak pelu bersedih dengan ape dah jadi . senyum je sebab Allah tak pernah silap mengatur perjalanan hidup kita . sayang siape yang kita nak sayang selagi kita hidup sebab oneday kita mesti akan tinggal/ditinggalkan . mati itu pasti . aku selalu mengharap kan kawan , abang abang semue dalam hati aku tapi aku tak mengharapkan korang dalam hidup aku sebab memang tak logik kan . bye <3 ILOVEYOU :*

Kalau dah sayang, kita takkan pernah terfikir pun yang kita akan tinggalkan dia. Sebab bagi kita dia la yang terakhir & kita percayakan dia. :')



No comments:

Post a Comment