Saturday, 16 February 2013

Happiness :)



Terdengar cerita . taktau lah nak rase sedih ke marah ke ape . yang penting sedikit kecewa :') bile dia ditemani orang tersayang keliling dia , baguslah akhirnye dapat jugak tengok dia bahagia . tapi.... bile orang tersayang dia menghilangkan diri , bile dia tak ditemani macam selalu ....hem dia seolah olah cakap doa aku selame ni yang nak tengok dye alone dah termakbul . tahu ke dia tentang isi doa aku ? dengar ke dia perbualan aku dengan Allah selame ni : / cepat sangat dye cakap macam tuh . sejahat jahat aku takde lah aku sanggup nak doa yang bukan bukan utk orang lain . kalau aku doa kejatuhan dia sekalipun dah tentu Allah reject doa aku . pernah tak dia terfikir macam ni ? hem sedarlah hidup ni macam roda . kadang kadang kita di atas , kadang kadang kita di bawah . mungkin dia tak biase hidup tak ditemani sesiape lagi kan . sekarang aku cuma nak dia tahu mybe dah sampai mase untuk dia hidup tak bergantung pade sesiape . 

- wahai blogg sayang .... sampai kan salam aku dekat semue orang yang aku sayang kayy ? :') cakap dekat diorang aku sayang + rindu mereka -

No comments:

Post a Comment